واکنش مهاجم پرسپولیس به پرسش درباره جدایی اش-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

واکنش مهاجم پرسپولیس به پرسش درباره جدایی اش

شهریار مغانلو ستاره پرسپولیس به پرسش درباره جدایی از پرسپولیس واکنش تندی نشان داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 31
کد خبر: ۹۷۱۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ ستاره پرسپولیس، شهریار مغانلو : در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم ؛ لطفاً سؤال حاشیه‌ای نپرسید و اجازه بدهید از قهرمانی لذت ببریم


شهریار مغانلو ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با واکنش خاص به پرسش درباره جدایی اش گفت : در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم. لطفاً سؤال حاشیه‌ای نپرسید و اجازه بدهید از قهرمانی لذت ببریم.


شهریار مغانلو پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت:

خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و پنجمین قهرمانی پرسپولیس را رقم بزنیم. این قهرمانی را به خانواده و پدر و مادرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم که بتوانم محبت‌های آنها را جبران کنم.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا در پرسپولیس می‌ماند یا جدا می‌شود، با واکنش خاص عنوان کرد:‌

در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد به سپاهان می‌رود، گفت:

لطفاً سؤال حاشیه‌ای نپرسید و اجازه بدهید از قهرمانی لذت ببریم.

 

مغانلو در پاسخ به ادعای یک خبرنگار که مدعی شد ظاهراً قرار است محبی با وی معاوضه شود، گفت:

ان‌شاءالله که سلامت باشید./پارس فوتبال

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار